Copywriterzy to osoby zajmujące się tworzeniem treści naukowych oraz reklamowych. Aby zostać dobrym "copy", należy interesować się kilkoma dziedzinami życia i posiadać odpowiednie wykształcenie w kierunku polonistycznym. Wbrew pozorom to nie wiedza, ale klawiatura jest najważniejszym aspektem pracy pisarza. Jaki model wybrać, aby praca była przyjemna i komfortowa? Poniżej nasza mała podpowiedź.

Nie szukaj marek, a typów!

Nawet najdroższa klawiatura na nic się nie zda, jeśli praca na niej będzie niekomfortowa. Marki takie jak RebelTec i SteelSeries produkują klawiatury gamingowe, które w większości posiadają poliuretan. To sprawia, że są chętnie wybierane przez copywriterów, dla których żywotność klawiatury na poziomie 10 milionów uderzeń jest jak 3 miesiące codziennej pracy.

Nie plastik, a poliuretan

Klawiatury z klawiszami poliuretanowymi mogą wytrzymać kilkaset milionów uderzeń, a same klawisze nie będą się ścierać. To bardzo ważny aspekt dla pisarzy, którzy cenią sobie przyjemność z tworzenia treści. Im zależy na spokojnej pracy i nie chcą się zamartwiać degradowaniem klawiatury, dlatego wybierają modele poliuretanowe które choć droższe - gwarantują najwyższy poziom kultury pracy.

Ile kosztuje profesjonalny sprzęt?

Klawiatura dla pisarzy jest podobna do modeli gamingowych (dla graczy), dlatego jej cena może przekroczyć 300 złotych netto. Dla doświadczonych copywriterów będzie to niewielki wydatek, ponieważ cyklicznie i tak muszą wymieniać urządzenia na nowe. Zamiast wydawać 100 złotych kwartalnie lepiej jest wydać 300 złotych na kilka lat.

Pytanie do copywriterów: Na jakich klawiaturach piszecie? Odpowiedzcie pod tematem!